Možná znáte ten vtip: Co udělá nový management, když přijde do firmy a neví si vůbec rady? Přejmenuje ji... Navzdory humoru, přejmenovávání firem je hodně vážně braný byznys, ze kterého mají radost hlavně poradenské firmy a reklamní agentury. Na této adrese lze nalézt studii o změnách jmen amerických firem v roce 2006. Ano, je to rok 2006, ale nic novějšího zřejmě není k dispozici...
Zpráva je zajímavé čtení, i kdyby jste si měli projít jen některé příklady přejmenování. Mě se nejvíce líbí případy, kdy firma de fakto přijala pojmenování, které pro ní už lidé používali, příkladem budiž změna z "America Online" na "AOL". Chcete-li se trochu zasmát, najděte si ve zprávě kategorii "10 Wackiest" - třeba přejmenování z "International Sports and Media Group" na "US Farms" je opravdu velký úkrok stranou :).
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat